Què treballarem avui?
a) Veurem com donar un aspecte “saludable” a un document word. La setmana passada vam aprendre que per fer això podíem utilitzar les plantilles. Avui treballarem sense elles. Parlarem d’alinear, ressaltar, símbols especials, format, títols, línies, ombrejats...
Una vegada escoltades les instruccions, cal anar a aquest enllaç i seguir les instruccions:
http://www.aulaclic.es/word2003/epr_5_4_1.htm
b) Seguidament, aprendrem les numeracions, els peus de pàgina, inserir una data en el document, els encapçalaments, marges i els salts de pàgines.
El que primer cal fer és redactar un document de com a mínim dues planes sobre: els diccionaris, què és un diccionari, quins tipus de diccionari existeixen... A continuació us passo dues adreces que us poden ajudar, evidentment, cal buscar-ne d’altres.
http://ca.wikipedia.org/wiki/Diccionari
Una vegada escoltades les instruccions, cal anar a aquest enllaç i seguir les instruccions:
http://www.aulaclic.es/word2003/epr_5_4_1.htm
b) Seguidament, aprendrem les numeracions, els peus de pàgina, inserir una data en el document, els encapçalaments, marges i els salts de pàgines.
El que primer cal fer és redactar un document de com a mínim dues planes sobre: els diccionaris, què és un diccionari, quins tipus de diccionari existeixen... A continuació us passo dues adreces que us poden ajudar, evidentment, cal buscar-ne d’altres.
http://ca.wikipedia.org/wiki/Diccionari
http://terminotica.upf.es/etl/ca/ajuda/prev.htm
Un cop escrit el text (fixeu-vos que dic escriure i no copiar-enganxar ;-)) Cal que en el nou document hi hagi la paginació, la data d’avui inserida, un encapçalament, un peu de pàgina, una pàgina amb gràfics, dibuixos, etc.
Un cop escrit el text (fixeu-vos que dic escriure i no copiar-enganxar ;-)) Cal que en el nou document hi hagi la paginació, la data d’avui inserida, un encapçalament, un peu de pàgina, una pàgina amb gràfics, dibuixos, etc.
Per finalitzar, cal enviar el document a l'apartat corresponent del Moodle.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada